03 maart, 2007

Peter de Groot

gewoon dom

snap best dat als wanneer je zoiets zonodig op de markt wil brengen er vanzelf van die insecten bij komen al was dit tevens een idee van jou

vind ik ook wel grappig perfect is zeker saai

maar mijn god hoe heb je te weinig tijd gehad - hier begin ik behoorlijk aan je te twijfelen - ken je de theorie van relativiteit niet

laat ik het zo zeggen stel de algemene motorenfabriek maakt een auto die prima rijdt
wel 210 kilometers in een uur - zonder uitstoot van schadelijke stoffen! - maar de kar kent 1 probleem

zodra de temperaturen een klein beetje dalen onder het nulpunt (in graden celcius)
heb tie ineens vierkante wielen!


nou zeg ik je is dat dom of niet heb toch zeker met een kutontwerp te maken

- ook al doet de motor het nog prima daar heb je op dat moment geen ene malle vinketering aan want ik weet niet of je het weet maar met vierkante wielen is het slecht rijden ook al doet die funking motor het 1000 maal beter dan ooit te voren -

- ja dikke penisontwerper met je te grote onmetelijke smoel vol tanden daar stond ik laatst in de vrieskou dood te sterven omdat mijn kolere handen geen kracht konden zetten en ik dus daardoor niet in staat was de sleutel om te draaien en daarmede het mogelijk te maken de deur te openen ik geef toe dat het slot mijn schuld is vergeef me mijn achterdocht dat is mijn materialistische aard van wie zou ik het hebben maar voor de rest moet je toch ook zelf toegeven dat het erg STOM is om één van de belangrijkste onderdelen van de mens zo slecht te beschermen bij een hartstilstand ben je als mens nog in staat jezelf te reanimeren als je handen maar mee werken lekker rammen op de borst nee je wordt bedankt -

Geen opmerkingen: